Treceți la conținutul principal

Irina Binder - Fluturi Vol. 1


Cartile au aparut la editura FOR YOU si pot fi comandate de aici.

Sunt un om care a inteles ca iubirea nu ofera garantii, ca ea devine uneori amaraciune, ca fiecare fluture din stomac isi ia zborul si ca, oricat de mult am iubi si oricat de mult ne-am darui, oamenii ne pot abandona, ca si cum nu am insemnat nimic pentru ei.

Sunt un om care iarta fara a astepta sa i se ceara iertare, care acorda inca o sansa si inca una, crezand in reabilitare; un om capabil sa uite orice rau, daca i se ofera putina iubire...

Sunt un om care se indragosteste nebuneste si fulgerator, care nu-i uita si nu-i uraste pe aceia pe care i-a iubit candva...sunt un om imprevizibil de multe ori, un om care a spus "pleaca!", atunci cand ar fi vrut sa spuna "ramai!", un om care a plecat, atunci cand ar fi vrut sa ramana, un om care ar fi vrut sa plece, atunci cand a ramas...

Sunt doar un simplu om, care are nevoie de pace interioara, de echilibru, de locul lui sub soare, de steaua lui pe Cer, de vise..un om care vrea sa iubeasca si sa fie iubit.

Viata, drumurile, loviturile si oamenii ei te pot indeparta sau te pot apropia de tine...totul tine doar de ce alegi...

Regretele sunt cele mai urate sentimente

Am invatat sa respect si sa accept alegerile celorlalti, chiar daca acestea imi influenteaza viata si imi rastoarna universul. Am invatat ca iubirea nu trebuie pazita.

Am ramas cu sufletul plin de regrete si cu o durere pe care timpul nu a vindecat-o, asa cum as fi sperat, ci doar a anesteziat-o.

Dumnezeu le-a dat oamenilor un numar fix de lacrimi si acestea sunt de doua feluri: de tristete si de fericire...nu ar trebui sa-mi irosesc lacrimile aiurea, ci sa le pastrez pentru momentele fericite...ar fi pacat sa nu am lacrimi, ca sa plang atunci...
O carte este viata celui care a scris-o. Si-a pus in ea sentimentele, gandurile, munca si iubirea. Cartile trebuie tratate cu respect, ele reprezentand insusi sufletul autorului lor...

Probabil ca Dumnezeu ne trimite in viata persoanele potrivite, in momentele potrivite, pentru a ne ajuta sa evoluam, pentru a ne ajuta sa invatam ceea ce trebuie, sa ne regasim, sa ne iertam, sa iubim...

Pentru ca, oricat de matur si de puternic ar fi un om, el pastreaza mereu copilul din el si are nevoie sa se simta al cuiva, sa se simta protejat, alintat, admirat si iubit.


Nu mi-am imaginat vreodata ca niste simple atingeri de maini ar putea sa ma ravaseasca atat de tare, iar ceea ce simteam era atat de inedit si inexplicabil. Imi doream atat de mult apropierea de el, incat traiam cu senzatia ca voi muri daca nu imi voi lipi trupul de al lui. Degetele mele au parasit jocul degetelor lui si au urcat pe bratele puternice, cu mangaieri usoare. Apoi l-am imbratisat cuprinzandu-l cu bratele, iar el m-a strans de indata, lipindu-ma de trupul lui. Auzeam ambele inimi batand nebuneste, iar ceea ce simteam intrecea orice sentiment uman, diresc, pamantesc. Aveam impresia ca gravitatia nu mai facea fata si ca fluturii iubirii ne vor ridica pe amandoi, asa imbratisati, facandu-ne sa plutim in eter. Nu stiu de unde am avut atata forta ca sa ma indepartez de el, dar cand m-am desprins de bratele lui, am avut impresia ca mi-a smuls o mare bucata din mine.


In zadar te iubeste un univers intreg, daca nu ai iubirea cuiva de care depinde sufletul tau...


O femeie inseala foarte greu, iar motivele ei sunt total diferite de cele ale barbatilor. Sunt putine exceptiile cand ele inseala datorita firii infidele, a curiozitatii, sau a lipsei iubirii fata de partener, pentru ca femeile o fac atunci cand sunt neglijate, atunci cand se simt abandonate, neapreciate, nedorite. O femeie va cauta in alta parte, tot ceea ce-i lipseste, pentru ca e dependenta de dragoste, de afectiune si de atentie. O femeie inseala atunci cand partenerul ei nu mai e la fel de receptiv la nevoile ei, fapt care o face sa nu se mai simta frumoasa, dorita, importanta, in siguranta.


Necazurile- tocmai ele, care te pun la pamant si care te fac sa crezi ca nu vei reusi niciodata sa te mai ridici- te fac sa devii puternic. Nu stii niciodata cat de puternic esti, pana cand a fi puternic, este singura ta sansa sa supravietuiesti. Iar dragostea te ajuta sa-ti depasesti orice conditie si te impinge sa lupti pentru cei pe care ii iubesti.

Nu ma mai puteam minti ca nu voiam mai mult, ca nu voiam sa ma sarute - nu aveam cum sa ma mint in momentul acela, iar el cu siguranta simtea asta. Am inceput sa ne jucam cu buzele, atingandu-le usor, constienti ca nu aveam voie sa ne sarutam. Eram doar doua umbre - si, chiar daca ne iubeam, umbrele sunt doar umbre...


L-am imbratisat si i-am raspuns la acel sarut, la care cu siguranta am visat amandoi, prea multa vreme. Plangeam amandoi si ne sarutam strangandu-ne in brate, iar eu ma detasasem total de ratiunea mea. Sarutarile noastre erau diferite de sarutarile lumesti, pentru ca nu aveau nicio legatura cu atractia fizica, ci exprimau dragostea, in cel mai pur si mai adevarat sens.


Probabil ca iubirea avea mii de forme si de senzatii si mereu surprindea cu ceva nestiut si neasteptat.


Pe parcursul vietii ne indragostim de multe ori si chiar suntem convinsi, de fiecare data, ca traim marea dragoste - ca, mai apoi, sa realizam ca am trait doar pasiuni trecatoare.

-Te iubesc, mi-a spus incet.
-Pana cand?
-Pana la sfarsit. Si dupa aceea.


Cred ca fiecare om ar trebui sa gaseasca un loc sub soare, unde sa se refugieze, ori de cate ori are nevoie sa se regaseasca pe sine. Un loc departe de zgomote, de aglomeratie si de energia negativa. Un loc departe de rautati, de rau si de ispite. Un loc in care sa poata fi aproape de Dumnezeu, caruia sa-I lase grijile in seama. Un loc in care sa se simta aproape de oamenii dragi care au plecat din lumea asta. Un loc unde sa-si ceara iertare, sa ierte, sa planga, sa se roage si sa viseze. Un loc unde sa-si regaseasca pacea sufleteasca, echilibrul, increderea si forta. Un loc frumos, care sa aminteasca de frumusetea si de valoarea vietii.

Cartile au aparut la editura FOR YOU si pot fi comandate de aici.

Comentarii

  1. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Darul Psihoterapiei - Irvin Yalom

Priveste pe fereastra celuilalt. Incearca sa vezi lumea asa cum o vede pacientul tau. Empatia este un subiect atat de la moda – barzi in voga indruga tot felul de banalitati despre a te pune in pielea altuia – incat tindem sa uitam de complexitatea procesului. Este extrem de dificil sa stii cu exactitate ce simte celalalt; de cele mai multe ori nu facem altceva decat sa ne proiectam propriile sentimente asupra celuilalt. Cu multi ani in urma am citit un articol scris de Sandor Ferenczi, un psihanalist exceptional, in care ii adresase urmatoarele cuvinte unui pacient: “Poate m-ai putea sa-mi descopar unele dintre unghiurile moarte.” Fiecare individ are o lume interioara diferita, iar stimulul are o semnificatie diferita pentru fiecare. Psihoterapia este ca un test Rorschach viu: pacientii proiecteaza in el perceptii, atitudini si semnificatii din propriul inconstient. “Introspectia este intotdeauna retrospectie.” (Satre) Cred ca este ceva obisnuit ca terapeu

Horatiu Malaele - Rataciri

Nu mi-e teama de tine, Moarte, Da`, ce-ai face tu si cum ai mai trai, De-ai avea mama si-ar muri? (Grigore Vieru) Copilaria... Cadoul pe care ni-l face Viata pentru ce vom avea de indurat. Nu cauta prietenia oamenilor cinstiti! Vei suferi de singuratate. Prieteniile trec, dusmanii raman. De fi-va... de fi-va supararea ta un punct in zare, aceasta perspectiva ma mira si ma doare, de fi-va supararea ta un pumn de cuie, aceasta rastignire ma doare si ma suie, de fi-va supararea ta perna de pat, pe care somnu-ti sta culcat, de fi-va ea, asa cum pare, o mica sau mai mare suparare, tu afla acuma, mandra mea poveste, ca daca totu-i trecator, si asta este. Dupa ce Prostia se instala confortabila in teritoriu, urma o perioada de fericita adaptare. Decalog 1. Nu îţi crea o imagine falsă. Este incomodă, greu de întreţinut şi uşor de depistat. 2. Fii prietenul duşmanilor tăi. Un proverb islamic spune că „numai iubindu-i poţi să-i distrugi”. 3. Rămâi modest

Ileana Vulpescu – Viata, viata, legata cu ata

Momentul cand iti dai seama ca n-ai avut pe cine sa iubesti intr-o viata inseamna inceputul agoniei sufletului, agonie ce se reflecta mai intai intr-un cenusiu amorf al ochilor – ei imbatranesc primii – intr-un rictus al gurii, pe care-ti trebuie mult exercitiu in oglinda pentru a invata sa-l ascunzi. Aceasta agonie sufleteasca se reflecta intr-o imbatranire fizica brusca. Descoperirea asta, a vidului unei vieti, te schimba de azi pe maine ca trecerea prin groaza unei catastrofe. Sangele apa nu se face, dar se face venin. O ardeau remurcarile ca daduse viata unui copil caruia, cum se dovedea, izbutise sa-i aduca doar nefericire. Singurul lucru pe care nu-l pandeau nici putreziciunea si nici hotii era ceea ce-ai vazut, ceea ce-ai adunat in suflet. Daca nu ti le mai amintestipe toate asa cum au fost, macar sa ai ce sa uiti. Sa se estompeze, sa se cufunde ca-ntr-un val de ceata, dar sa fi existat. Pe lume erau atatea surse de bucurie dincolo de fericirea pe care ti-ar oferi-o oglin